زورخانه هرمزان شوشتر در مراحل نهایی ساخت است
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

زورخانه هرمزان شوشتر در مراحل نهایی ساخت است

عضو هیئت امنای زورخانه هرمزان شوشتر:

زورخانه هرمزان شوشتر در مراحل نهایی ساخت است

عضو هیئت امنای زورخانه هرمزان شوشتر گفت: این زورخانه در شرایط کنونی در مراحل نهایی ساخت است و مردم باید در امر ساخت این زورخانه همکاری کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور به نقل از خبرگزاری فارس محمدجواد موذن در مراسم تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده‌های باستانی‌کاران در زورخانه هرمزان با اشاره به کمک‌های دولت برای ساخت این زورخانه، اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم برای ساخت این زورخانه بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این زورخانه برای احیای ورزش باستانی در شوشتر ساخته شده است تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا در طراحی این زورخانه همه مسائل مورد نیاز را برای آینده ورزش باستانی نیز در نظر بگیریم و به این دلیل در آینده از نظر فضا هیچ کمبودی نخواهیم داشت.

موذن با اشاره به اینکه در ساختمان جدید زورخانه، سالن 120 متری چندمنظوره‌ای در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: با ساخت این سالن مشکل فضا برای تمرین کشتی پهلوانی نیز از بین می‌رود و فضای کافی برای این ورزش تأمین خواهد شد.

وی از تلاش‌های فرماندهی سپاه پاسداران شوشتر در همکاری برای ساخت این زورخانه تجلیل کرد و گفت: همکاری‌های سپاه ناحیه شوشتر همیشه باعث رفع مشکلات در این عرصه شده است و در شرایط کنونی نیز سپاه کار ساخت دو سالن در این زورخانه را بر عهده گرفته که با سرعت در حال انجام است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 107053
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page