اسامی نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد جام شاهد- رستم کلا
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

مسابقات کشتی آزاد جام شاهد- رستم کلا

نفرات برتر مشخص شدند

درخشش مجتبی مرادی دلاور خوزستانی و کسب مقام اولی در این رقابت ها

 

 

رقابت های کشتی جام شاهد به کار خود پایان داد
رقابت های کشتی جام شاهد با معرفی نفرات برتر شامگاه جمعه در رستمکلا بهشهر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی جام شاهد پس از برگزاری 116 کشتی در سرسرای ورزشی امام رضا (ع) شهر رستمکلا با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید. در این رقابت ها، 98 کشتی گیر از استان های مختلف کشور برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها با یکدیگر رقابت کردند.

در وزن 50 کیلوگرم، صابر خانجانی  از مازندران به مقام قهرمانی رسید. پیام بذری  از سمنان دوم شد و  احسان سنگ جولی  از گلستان به مقام سوم دست یافت. در وزن 55 کیلوگرم،  علی محمدزاده  از مازندران اول شد، رضا سیدعزیزی  از تهران دوم شد و مقام سوم مشترک این وزن به  ابوالفضل دولی  از البرز و  کامبیز وهابی  از مازندران رسید. در وزن 60 کیلوگرم  نیز بهزاد بهروزی از کرمانشاه در جایگاه اول ایستاد و جواد ضیایی از مازندران نایب قهرمان شد و  مرتضی غیاثی از لرستان و  دانیال حجتی  از گلستان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن  66 کیلوگرم،  رضا رجبعلیان از مازندران قهرمان شد. بهمن تیموری  از کرمانشاه دوم شد و  سجاد محمدی از مازندران و  عباس حقی از تهران به طور مشترک سوم شدند. سیدعلی موسوی  از گیلان با شکست عادل حق بین کشتی گیر هم استانی خود در وزن 74 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت. در این وزن  محمدمکتب دار  از خراسان شمالی و  حمیدرضا زرین ساز  از تهران سوم شدند.

در وزن 84کیلوگرم،  هادی ضیایی پور  از همدان به مقام قهرمانی رسید.مهدی هدایتی از مازندران دوم شد و  سیاوش پازوکی از مازندران و  امین کمالی  از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند. در وزن 90 کیلوگرم، مصطفی صادق زاده  از مازندران در جایگاه قهرمانی ایستاد.امیر قجر  دیگر کشتی مازندرانی این وزن دوم شد و عنوان سوم مشترک به  پدرام جمشیدی  از تهران و  سیدعلی عبداللهی  از مازندران رسید. در وزن 120 کیلوگرم  مجتبی مرادی از خوزستان اول شد.  مسعود سمیرایی  از گیلان دوم شد و  اویان نظریان از آذربایجان غربی و  عباس بااصل خراسان شمالی به مقام سوم مشترک این وزن دست یافتند.

در این رقابت ها که در شش دور برگزار شد، نفرات اول تا هشتم مسابقات قهرمانی کشور و نفرات اول تا هشتم مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:جوانان,کشتی جوانان,جام رستم کلا,کشتی شوشتر,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 595
بازدید کل : 107073
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page