توجه ویژه فدراسیون به کشتی آزاد خوزستان.
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، حسن رنگرز مشاور وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس فدراسیون کشتی که از نزدیک برای دیدن رقابتهای کشتی آزاد نوجوانان انتخابی تیم ملی در مشهد حضور داشت ، پس از حضور دو کشتی گیر خوزستانی در فینال مسابقات و کسب یک مدال طلا ، یک نشان نقره و یک مدال برنز توسط قهرمانان افتخار آمیز خوزستانی ، ضمن تبریک عناوین قهرمانی به مربیان خوزستانی حاضر در مسابقات و صحبت با این عزیزان و همچنین تمجید از کشتی گیران خوزستانی بدلیل انجام کشتی های زیبا و درخور تحسین ، قول توجه ویژه به کشتی آزاد خوزستان و قرار دادن این مهم را در دستور کار فدراسیون داد .
بنابراین گزارش رنگرز که به پیشنهاد خود از مربیان خوزستانی حاضر در مسابقات به محل ویژه مهمانان مستقر در سالن مسابقات دعوت بعمل آورده بود ، با صبر و متانت به صحبتهای مطرح شده توسط این عزیزان توجه نمود و از سایر مسئولان ذیربط فدراسیون خواستار توجه و پیگیری مستمر اوضاع کشتی آزاد خوزستان با تهیه گزارش های مختلف شد.
گفتنی است جمشید جمالی زاده ، حیدر ناصری و دانش خسروی مربیان اعزامی تیم 5 نفره خوزستان بودند که شاگردان هر کدام از مربیان موفق به کسب یک مدال شدند.

سروش ژدوار از مسجدسلیمان و جمال عبادی از امیدیه وفائز عراری زاده کشتی گیر بندرامامی به ترتیب مدالهای طلا و نقره و برنز اوزان 38 و 54 و58 کیلوگرم را کسب نموده بودند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:ژدوار ,مشهد,تیم ملی , ناصری ,کشتی ,خوزستان,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 545
بازدید کل : 107023
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page